اس ام اس فراغ وتنهایی سری دوم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس فراغ وتنهایی سری دوم
نوشته شده در پنج شنبه 24 مرداد 1392
بازدید : 1427
نویسنده : Mohammad

اس ام اس تنهایی و فراق عاشقونه جدید

.

ﻣﺴﺖ ﺁﻥ ﯾﺎﺭﻡ ﮐﻪ ﺩﺭﺗﻨﻬﺎیی ﯾﺎﺩﻡ ﮐﻨﺪ

ﻧﻪ ﺍﺯ ﻓﺮﺍﻕ ﻭ ﺩﻭﺭﯼ ﺧﻮﺩ ﺳﺨﺖ ﺑﯿﻤﺎﺭﻡ ﮐﻨﺪ


.


ﻣﻌﻠﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﻔﯿﺪﺑﻮﺩﻥ ﺑﺮﮒ ﻧﻘﺎﺷﯽ ﺍﻡ

ﺗﻨﺒﯿﻬﻢ ﮐﺮﺩ ﻭ "ﻫﻤﻪ"ﺑﻪ ﻣﻦ ﺧﻨﺪﯾﺪﻧﺪ

 ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ "ﻫﻤﻪ" ﻣﯿﮕﻔﺘﻨﺪ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﻧﯿﺴﺖ


.


ﮐﺎﺵ ﻓﻘﻂ یه ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﭽﻪ ﺑﺸﻢ

ﺑﻠﻨﺪﺑﻠﻨﺪ ﺑﺎ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻨﻢ ﺗﺎ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺸﻢ

 ﮔﻠﻮﻡ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﯿﺘﺮﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺑﻐﺾ

ﮐﺎﺵ



.


"ﺩﻧﯿﺎ"ﺭﺍ ﺑﻐﻞ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ ﮔﻔﺘﻨﺪ

ﺍﻣﻦ ﺍﺳﺖ ﻫﯿﭻ ﻛﺎﺭﯼ
ﺑﺎ ﻣﺎ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺧﻮﺍﺑﻤﺎﻥ ﺑﺮﺩ

ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪﯾﻢ، ﺩﯾﺪﯾﻢ

ﺁﺑﺴﺘﻦ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﺭﺩﻫﺎﯾﺶ ﺷﺪﻩ ﺍﯾﻢ


.


ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺍﺯﺗﻮ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺍﯼ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ

ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺍﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﺩﺭ ﺣﺪ ﺧﺪﺍ ﺑﻮﺩﻧﺖ

ﺗﻮ ﺧﻮﺩ ﺑﻬﺘﺮ ﻣﯿﺪﺍﻧﯽ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺍﺷﮏ ﺷﻮﻗﻢ ﺭﺍ ﺟﺎﺭﯼ ﮐﻨﺪ

ﻧﺎاﻣﯿﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﻓﻘﻂ ﺩﻟﺘﻨﮕﻢ


.


چه فرقی می‌کند من عاشق تو باشم یا تو عاشق من

چه فرقی می‌کند رنگین کمان از کدام سمت آسمان آغاز می‌شود



.


باید حتما کسی باشد که وقتی می خندد دل من بلرزد

دنیا نمی تواند اینقدر مسخره باشد


.


این همه آدم تو متروی تهران برای چی اینقد عجله دارن ؟

همدیگرو هل میدن فش میدن  میخان برن کجا ؟

آدم فقط وختی میخاد در  خونه لیلی بره باید عجله داشته باشه

ینی این همه آدم عاشق بودن ؟


.


من زنم

مرا پریشانی موهایت که نه

مرا ته ریش خسته ی صورتت آشفته می کند


.

خوشحال که می‌شوی

دل من هم آرام می‌گیرد

.



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس فراغ وتنهایی , ,
:: برچسب‌ها: فراغ وتنهایی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: