اس ام اس جک سری جدید 1
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس جک سری جدید 1
نوشته شده در چهار شنبه 6 فروردين 1393
بازدید : 1513
نویسنده : معاون مدیریت

مشترک گرامی : به علت نداشتن حضور ذهن از سرکار گذاشتن شما معذوریم !!!

.

.

.

بابا نوئل بهم گفت : بین گل و گلدون یکی رو انتخاب کنم منم گلدون رو انتخاب کردم

چون میخواستم تو رو توش بذارم .... آخه تو بهترین کود دنیائی !!!

.

.

به علت بارش بی وفائی ، جاده عشق لغزندست ، لطفا با محبت حرکت کنید !!!

.

.

.

با تمام شیرینی وجودم دوست دارم ..... قربانت لیمو ترش !!!

.
.

.

برای اینکه زیباترین عروس سال شوید ....

 

 

اعتماد به نفست منو کشته ! فکر میکنی شوهر گیرت میاد ، عروس میشی !!؟؟


.

اگه دلت گرفته برو پائیین

 

 

اگه فکر میکنی هیچکس دوست نداره ، برو پائیین

 

 

اگه خیلی تنها موندی برو پائیین

 

 

یعنی اینقدر بدبختی !؟؟! خاک تو سرت !!!

 

 

 

ﺍﯾﻨﻢ ﻭﺿﻊ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣن :

ﺗﻮی ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ، ﺗﻮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻣﯽ بوقیم !

 

 

وقتی میخوای صبح بری دانشگاه و ﺗﻮﯼ تخت خوابتی :

ﺳﺎﻋﺖ ۶ﺻﺒﺤﻪ ، ۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ﭼﺸﻤﺎتو ﻣﯿﺒﻨﺪﯼ

و یه دفه چشماتو باز می کنی می بینی ساعت شده ۷:۴۵دقیقه !

حالا ﺗﻮﯼ ﮐﻼﺳﯽ :

ﺳﺎﻋﺖ ۹:۳۰ﺻﺒﺤﻪ ، ۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ﭼﺸﻤﺎتو میبندی

ﻭ بعد باز می کنی ﺳﺎﻋﺖ هنوز ۹:۳۱ ﺩﻗﯿﻘﻪ س (مورد داشتیم ۹:۲۹دقیقه گزارش شده)

خو الان یعنی چی ؟

 

 

توی این زمونه باید به بعضیا بگی

ﺍﺯ ﺟﻠﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺁﻓﻼﯾﻦ ﺷﻮ ﺗﺎ ﺑﻼﮐﺖ ﻧﮑﺮﺩﻡ !

 

 

گفتم : خواهر حجابت ؟ چیزی نگفت …

دوباره گفتم : خواهرم حجابت ؟ برگشت گفت : چی ؟

گفتم: اِوا خاک بر سرم تو پسری مگه ؟

 

 

از دوستان کی آیفون داره ؟

میخوام بدونم چطوری باهاش میاین اینترنت ؟

من هرچی سعی میکنم نمیشه همش درو باز میکنه !

 



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس جوک , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس باحال , جک باحال , جک خفن , اس ام اس خفن , اس ام اس با حال توپ , اس ام اس جالب خندا دار , پیامک خنده دار , پیامک جدید جالب , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: